Robert Gustafsson.

Torsdagskvällen blev väldigt lyckad. Jag hade köpt matbiljetter till Robert Gustafsson show och det serverades oerhört god mat. Förrätten var helt klart det godaste på hela kvällen och det blev en favorit både hos mig och Fredrik.

Meny

Dill- och citronmarinerade räkor med kräftmousse
samt crostini på surdegsbröd.

Oxfilé med potatis- och rödbetskaka smaksatt med timjan
serveras med confiterat sidfläsk, smörfräst svamp och rödvinssås.

Coupe Rondo, vaniljglass med hemlagad chokladsås


Efter att ha ätit och druckit gott i tre timmar, var vi väldigt förväntansfulla på showen. Och när han väl kom ut på scenen var man så uppspelt av att se honom. Showen var en grym upplevelse, men efteråt kan jag tycka att den var lite kort. Showen i sig varade i 1 h 40 min. Och av den tiden kanske Robert Gustafsson var ute på scen max 50 min, vilket gjorde mig lite besviken. Jag hade velat se mindre show och mer av Robert, men av det man fick se av honom var häftigt.

Han gjorde alltifrån Tony Irving till Fred Asp med sin partajande iller Göran. Favoritsketchen var ju helt klart Tony Rickardsson. Han kom in på en motorcykel och burnade med den på scen sen gjorde han honom så bra som bara Robert kan.

Här nedan följer några bilder innan och efter showen, man fick tyvärr inte ta några som helst bilder under föreställningen.





Jag: Älskling, kan vi inte ta en pussbild?
F: Åh nej, måste vi?
Jag: Ja, men det var ju så längesen vi tog en sån bild.
F: Men det räcker väl med att ta en vanlig bild?
Jag: NEJ, kom igen nu. GE MIG EN PUSS! och BLUNDA!!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0