Signering.

Idag har vi spenderat ytterligare en dag på shopping Åkte till Allum eftersom jag läst att Bingo Rimér skulle signera sin bok där.  Det gjorde min dag att ha fått boken signerad av honom.
  Bingo och Katrins bloggar är mina favoritbloggar och han var lika rolig och underbar i verkligheten som han är i sin blogg. Han hade festat så hårt i göteborg att han tappat rösten men han var lika social och charmig för det.

Fick även köpt mig ett par nya skor, så nu är det banne mig färdigshoppat för denna månaden.



Han rekommenderade att inte låta Linus läsa den förrän han är MINST 15 år.




Kommentarer
Postat av: mammsen

vill med ha sånna skor

2010-11-06 @ 10:52:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0