Ullared.

Händelserik helg, MINST sagt! På fredagen fick vi besök från Stockholm. Linus gudfar, Patrik, och Elin hade kommit ner hit för att vi tillsammans skulle åka till Ullared på lördagen.

Vi klev upp väldigt tidigt på lördags morgon för att vara i god tid på Gekås. Vi var framme vid 8.30 och då var det bara att gå rätt in, men väl inne var det så packat med folk och kundvagnar att man knappt kunde ta sig fram. Jag har ALDRIG någonsin varit med om så mycket folk i varuhuset och jag tappade humöret flera gånger om. Man fick aldrig ro till att titta igenom allt, och efter besöket kändes det som att jag var i en dimma. Svårt att förklara men man hade inte hel koll på vad man hade handlat och inte.

Jag kommer i varje fall undvika att åka dit under högsäsong och aldrig mer kommer jag att åka helgen efter löning.

När vi kom hem drog vi och käkade på La Plaza och sen tog vi det lugnt resten av kvällen. Vi spelade lite spel och tog några kalla. "Galen Panna" är ett undehållningsspel jag starkt kan rekommendera.

Imorgon är det jobb igen, men denna veckan är det bara 4 arbetsdagar för min del. Jag är nämligen ledig på fredag. På torsdag ska jag och Fredrik gå och se Robert Gustavsson.


Linus hjälper till med uppackningen.


Bästa köpet; Huvudmassör 9,95:-


Lek med Favoriten!


"Galen panna" var namnet! För slitna för att visa ansiktet:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0