Utgång!

Igår blev det fest för min del. Jennie och Mattias hade lite förfest hemma hos sig och efter den åkte vi in till stan för att landa på Valand.

Det var jätte trevligt hemma hos dem tills en tjejs mobil kom bort. De letade och letade men hittade ingen, det drog ner stämningen ganska mycket och så klart väldigt tråkigt att den kom bort. Man borde ju kunna lita på att människor som är på en hemmafest inte snor med sig saker. Jag la ju både min kamera och mobil högt och lågt och överallt, hade inte en tanke på att någon skulle sno dem.

Efter en tids letande utan resultat åkte de flesta in till stan. Vi landade på Valand. Först var det ganska folktomt, men efter en tid så fylldes stället och det var en väldigt skön stämning. En gamal klasskompis jobbade visst som bartender där (Hesam) och han kunde inte förstå att min syster var 20. Tiden rann iväg och när vi skulle åka hem rök jag och syrran ihop (helt onödigt och det hade aldrig hänt om inte alkoholen var inblandad), men det är löst nu.

Dagen efter bravaderna är jag inte så jävla tuff. Har i stort sett bara degat på soffan, fick i mig 2 bitar pizza för en stund sen. Och nu i efterhand kan jag tycka att jag fick i mig liiiite för mycket.

Här bjuds på lite bilder från igår.


Dans.


Syskonparet.


Två glada tjejer, jag och Jennie.


Grabbarna.


Någon missade visst att få med huvudet, men en bra outfit- bild.


Försöker föra ett samtal, men ingen verkar lyssna.


Smile...


...SMILE


Här försöker jag visa hur vig jag är.


:P


Grabbarna på Valand.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0