101016

Idag har Linus och jag flängt på stan. Först lunchade vi med Ghassa på Paprika, Linus fick nöja sig med pasta bolognese och lite vitt bröd medans vi vuxna åt goda sallader. Efter att ha suttit och tjötat en stund var det dags för lite shopping.
  Vi fick köpt vantar som matchar prinsens mössa, en härlig varm kofta och tre stycken pyjamas. Det blev bara shopping åt Linus idag.

  Efter det var det en bussfärd hem där Linus flörta som en tok med andra resenärer. Så fort någon kollar på honom så blir han "blyg" och böjer huvudet samtidigt som han flinar. Så sött men det kan nästan bli lite pinsamt när personen i fråga inte orkar "flörta" med honom mera så stirrar han ut den personen.

Måste berätta en annan rolig händelse som kunde slutat olyckligt. När vi skulle åka in till stan så åkte jag, Fredrik och Linus tillsammans in. Vi parkerade i Nordstans P- hus och när jag öppnar bildörren för att ta ut Linus och hans skötväska inser jag att väskan inte ligger där. Så jag frågar Fredrik om han la skötväskan i bagaget istället och då utbrister han; "SKOJARU!!!" Ehh, nej den ligger inte här. Han hade ställt väskan vid bilhjulet för att jag skulle lägga in den efter att jag spänt fast Linus, men den informationen uppfattade inte jag. En inte allt för glad Fredrik fick snabba sig hem för att se om väskan fanns kvar på parkeringen, vilket den gjorde. Och tur var väl det för i den låg både hemnycklar och digitalkameran. Detta är ett typexempel där det brister i kommunikationen.




Nu väntar grillad lax med potatis, kall sås och sallad. Sen ska vi se på Robert Gustafsson- Galleri Gustafsson.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0