Linus 1- års dag.

Ett år har rustat förbi i världens fart och idag firade Linus sin första födelsedag. Dagen började med födelsedagssång och presenter. Han förstod inte riktigt hur han skulle öppna presenterna men han var väldigt lycklig när allt presentpapper var borta. Han fick två mindre presenter idag i form av en "Iphone" och en kontroll. Kanske, kanske att vi kan få ha våra ifred nu.(men det är väl ingen risk)

På dagen har han bl a varit på promenad och lekt lite i sandlådan, gungan är ju helt klart populärast. När jag kom hem hade jag med mig var sin blåbärsbakelse och han smaskade glatt i sig den. Vår lille prins äter det mesta:)  

På lördag ska vi fira honom med ett lite större kalas och då ska han få den STORA presenten.

Linus första bakelse...


... var väldigt uppskattad.


Måste även passa på att visa dessa häftiga t- shirts som är skickade från andra sidan jorden. Linus present från auntie Niosha. Han tackar så jätte mycket:)


Kommentarer
Postat av: mammsen

Åh vad korten var fina på prinsen mormors lilla hjärta ,, Förlåt att jag inte såg dej på gång banan var helt uppe i ett samtal men jag skall leta fram cykel hjälmen till dej puss pussa prinsen

2010-09-23 @ 07:25:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0