Linus 1 års kalas.

Ny dag, ny energi. Nu siktar vi framåt och tänker inte mer på den tråkiga händelsen från gårdagen. Den har jag lagt bakom mig men är absolut inte glömd.

Kalaset var jätte lyckat och Linus sken som en sol, för det mesta. Tårtan var han först lite skeptisk mot och satt till en början och petade lite på den. När vi alla ätit klart tårtan och börjar ta kakor då hugger Linus tag i tårtbiten med båda händerna och börjar kladda med den precis som jag föreställt mig.

Efter fikat var det dags för presentöppning och med lite hjälp fick han loss allt presentpapper. Han fick så mycket fina leksaker att han hade svårt att välja vad han skulle leka med först. Den som lät mest blev vinnaren:)

Nu följer vi dagen i bilder:


Solstrålen innan han hunnit smuttsa ner sig.











Kommentarer
Postat av: ghassa

gullunge, har han dreglat på tröjan? en helt annan nyans på den där uppe :D

2010-10-18 @ 17:51:24
Postat av: Anna

haha yes det är dreggel... man måste vara snabb med kameran om man ska slippa det:P

2010-10-18 @ 21:37:18
URL: http://annakatarinaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0