Gräsänka för en helg.

Nu är vi så gott som friska och jag hoppas att det håller i sig lite längre denna gång.

I helgen har jag varit gräsänka, Fredrik var på äventyr i Malmö.
  Jag har inte varit helt själv utan har haft Malin och Linus som sällskap. Och vi har haft en jätte mysig helg med god mat och roliga händelser. Att bara sitta och snacka efter att Linus lagt sig var helt underbart. Mysigast var att ligga och småprata innan vi släckte lampan, kändes precis som när man var liten och hade kompisar som sov över. Man låg och prata och småskratta långt in på småtimmarna. 
  I lördags var vi först på besök hemma hos Malins föräldrar, vi fick nygräddade våfflor med grädde och hallonsylt. Linus klickade direkt med Malins syster Emma. Man märkte att de tyckte om varandra och Emma var jätte gullig och ville Linus bästa hela tiden.

Visar helgen med lite bilder också:


Startade fredagskvällen med Enchiladas och Malins goda sallad.

Lördagen på Lek- och buslandet.







Efter att ha varit på Lek- och buslandet blev vi såhär trötta

Avslutade även denna dagen med god mat.
Denna gång blev det grillad lax med potatisklyftor och sallad.
Avslutade med lite räkor och vin.

På söndagen var det strålande sol, då fick vi passa på att ta en långpromenad.



(Jag ville ju väldigt gärna posa med kakan men det fick bli en liten diskret pose)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0