Påskhelgen.

Då var denna påskhelg över. Vi har haft strålande väder hela helgen. Helgen började med att vi var ett par stycken som satt hos oss och drack lite öl och vin ute på verandan, den kvällen avslutades med Singstar. 
  På långfredagen vaknar jag upp och känner att min förkylning har blivit värre och rösten har varit hes sen dess. Jag kanske tog ut mig alldeles för mycket så att stämbanden blev överansträngda, vem vet!?! Nu börjar rösten i alla fall att komma tillbaka
  Påskafton firade vi hemma hos Malin och Laxman med god mat och dryck. Deras grillade kycklingspett gjorde succé. Jag kan säga att det nog är den godaste kycklingen jag har ätit.

De två sista dagarna under påskhelgen har vi bara tagit det lugnt. Linus går fortfarande på pencillin men den verkar inte bita på honom. Han är inne på dag 5 och har börjat få hög feber igen, så imorgon blir det att gå till farbror doktorn med honom.

En annan tråkig sak som jag kan reta mig galen på är när man planerar någonting med folk som sen kommer samma dag som man planerat för och säger att de har andra planer. Det är okej om det händer en eller två gånger men när det gång på gång upprepas börjar man bli lite less.















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0