RunKeeper heter appen som jag pratade om i...

img_5116 (MMS)

RunKeeper heter appen som jag pratade om innan. Där ser man exakt hur långt man springer och hur fort. Jag ställde även in en annan bra funktion, efter var femte minut sänks musiken och en röst talar om för mig hur långt jag har kommit och hur många minuter jag springer per kilometer. Med tanke på att jag inte sprungit på ca. 2 år är jag väldigt nöjd med resultatet efter andra rundan. Nu ska det bli spännande att se hur jag utvecklas.


Kommentarer
Postat av: Anna

Gillar Runkeeper! Testa att använd det med Funbeat.se där jämför jag med mina kompisar och kommentar våra träningar - jättekul! De har också en app.

2011-03-22 @ 09:43:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0